wtorek, 16 grudnia 2014

TAG: Parę faktów o mnie .

Cześć wszystkim! Jak obiecałam, dziś w nagrodę zawitałam znów. Jednak mam coś dla Was. Dzisiejszym naszym TAGIEM jest : Parę faktów o mnie . Jednak nie będę na wiatr dawała jak najwięcej faktów, które mają małe znaczenie. A więc na celownik ustawiłam sobie 15 faktów,które Wam tu wypisze : 1. Nie mam zwierzątka. 2.Słucham Dawida Kwiatkowskiego, Nirvany, dobrego rapu, muzyka klubowa ( coś w tym stylu) 3. Na gwiazdkę dostane telefon. 4. Mam urodziny dzień po mikołajkach, a imieniny dzień po wigilią. 5. Aktualnie czytam " Księżniczka z lodu " . 6. Wolę colę od pepsi. 7. Nie lubię hamburgerów,cheesburgerów itp. 8. Uwielbiam kawę z mlekiem, bez cukru. 9. Chcę zostać prawnikiem. 10. Chodzę na amatorskie sesje. 11. Mam młodszego brata. 12. Za każdym razem oglądając " ósmoklasiści nie płaczę " nie mogę powstrzymać łez. Od początku do końca płaczę i nie mogę się powstrzymać. 13. Jutro dostanę płytę na wigilię klasową, od Bartka - KLIK 14. Gram w koszykówkę. 15. Staram się prowadzić zdrowy styl życia. Jeśli macie pytania do któregoś z punktu, to pytajcie :) Myślę aby moim następnym tagiem było może " zdrowy styl życia " co Wy na to? Mam nadzieję, że trafiam w Wasz gust. Życzę miłego wieczoru. Do zobaczenia.
OBRÓBKA: Bartek Mikołajczyk KLIK FOTOGRAF: Gabriela Kopczyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz