poniedziałek, 1 grudnia 2014

Nadzieja.

Witam ! Miałam dodawać post co weekend, ale wyjazdy i nauka także sami rozumiecie, po prostu nie było czasu. A więc na wstępie razem z Bartkiem za dole pod notką dodam link,ponieważ mój blog jest w remoncie więc na razie przepraszam za to ale myślę,że już  za niedługo będzie wszystko perfect tak jak sobie to wyobrażam.A więc od początku w piątek zrobiłam sobie dzień z nauką, ogarnęłam wszystkie przedmioty żeby w weekend zabalować. W sobotę pojechałam na zakupy do Leszna nic nie znalazłam, pojechaliśmy znów w następny dzień porobiliśmy z rodzicami zakupy w OBI i potem znów galeria. Zakupiłam nową spódniczkę. Myślę że w następnym poście w końcu będą zdjęcia. Jednak nie obiecuję, bo jest nauka , po prostu pełno spraw do ogarnięcia a więc ZERO obietnic. Ale jeśli udałoby się to może pokażę się w nowej spódniczce. Dziś dołączę takie luźne zdjęcia, bez takiej głównej "tematyki" ale wydaję mi się że udane . Aktualnie kończę bombkę. Zostawiam Was z moimi wypocinami i od razu gdy odbędzie się sesja zawitam do Was :) Miłego wieczoru i powodzenia jutro w szkole,bądź pracy!
                                                                                                                              ~Vicy






2 komentarze: