sobota, 6 grudnia 2014

Mikołajki.

Witam wszystkich ! Przepraszam za całe zamieszanie na moim blogu, ale jest on w trakcie remontu. Wpadłam na genialny pomysł ( przynajmniej moim zdaniem) . Chciałabym aby od  dziś moje posty były " o czymś " . Mam tu na myśli MODĘ. Jak się orientujecie to modą właśnie się interesuję ( również foto-modelingiem , ale odłóżmy to dziś na drugi plan. Spokojnie zdjęć dziś nie zabraknie! ) . Wstępnym planem jest aby wyszukiwać sklepów internetowych jak i takich normalnych. Poszukiwać ciekawych ubrań, dodatków i biżuterii lecz nie drogiej. Moim mottem będzie " wydaj mało, aby wyglądać ładnie " . Będę dodawała tu linki bądź zdjęcia konkretnej rzeczy dawając link do sklepu. Może również jakieś zestawy. Jeśli udałoby się coś nowego mi kupić , to zaprezentuję to na sobie. Więc od dziś posty nie będą " suche " .
Na początek opowiem o dziś. Odbyła się sesja. Jednak towarzyszyłam 2 fotografom. Bardzo mi się to podobało. Zdjęcia jak najbardziej trafiają w mój gust. Są one świąteczne - mikołajkowe. Dlatego pewnie jak i ja poczujecie magie świąt bo coś kiepsko z tym . Dziś jak wiadomo mikołajki. Dostałam mnóstwo słodyczy , także na wadze już pewnie parę kilo więcej. Ale od poniedziałku znów w ruch ćwiczenia.

Teraz o modzie .
Po dość długich przeglądach sklepów internetowych w sieci natknęłam się na fashionique.pl  (klikamy na nazwę) . Może wiele osób już z tego sklepu korzystało, ale ja pierwszy raz na oczy go zobaczyłam. Na samym początku byłam sceptycznie nastawiona, więc postanowiłam poczytać o nim opinie. Jednak był pozytywne, ludzie wypowiadali się, że z zakupów w tym oto właśnie sklepie są zadowoleni. Więc postanowiłam,że podzielę się tą nowiną z Wami. Ostatnio bardzo zainteresowałam się wszelakimi sukienkami, a jak wiadomo sukienki, a szczególnie te ładne lubią być dość drogie. Znalazłam parę ciekawych za nie dużo . Dziś podam Wam linkami :

1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK
4. KLIK
5. KLIK

Teraz coś o sesji. Zdjęcia jak już wspominałam uważam za udane i bardzo mi się podobają. Współpracowałam z dwoma fotografami Gabrielą Kopczyk i Bartkiem Mikołajczykiem . Bartek również prowadzi bloga o jednej ze swojej pasji , którą jest fotografia . Zapraszam do odwiedzania jego bloga - KLIK . Również pomagał i pozował nam nasz kolega Mateusz. Pozdrawiam Was wszystkich i wielkie dzięki za miłą współpracę.

Coś ode mnie :
Jutro mam urodziny. Styka mi 15-nastka. Tak , tak staruszek ze mnie hahaha. Moi przyjaciele się postarali ( Gabriela i Bartek ) dali mi cudowny prezent . Antyrama z moim zdjęciem ( które jest moim ulubionym ) oraz Bartka brat dał mi cudowną świecącą choineczkę , dzięki której czuję magię świąt. To tyle jeszcze raz dziękuję !

Zapraszam do oglądania zdjęć w rytmie świątecznej piosenki KLIK 

                             ZDJĘCIA WYKONANE PRZEZ GABRYSIĘ : 



 
ZDJĘCIA WYKONANE PRZEZ BARTKA : 





Dziękuję również za ponad 500 wyświetleń. Oby tak dalej!

4 komentarze:

  1. I znowu dziękuję za współpracę! Jeżeli ktoś chce zobaczyć wspomnianego Mateusza jako Mikołaja to niech mnie odwiedzi pod linkiem który jest pod spodem :) Gaba też się wczuła ;)

    http://bmikolphotography.blogspot.com/2014/12/mikoaj.html
    lub
    https://www.facebook.com/bmikolphotography?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  2. Mikołajowo widze :))
    Zapraszam do mnie!
    Moze wspólna obserwacja?
    elkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bartek zawsze robi dobre zdjęcia na blogu i fajnie się z nim pracuje �� A Gabrysię w necie widzę pierwszy raz ale zdjęcia zrobiła też bardzo dobre!

    Polecam bloga Barka �� Macie tu link!
    http://bmikolphotography.blogspot.com/2014/12/mikoaj.html

    OdpowiedzUsuń