poniedziałek, 15 grudnia 2014

I'm sick.

Witam. W weekend nie dodałam żadnego posta, więc od razu za to przepraszam . A to dlaczego ? Dlatego, że miałam kłopoty z internetem oraz weekend spędziłam w łóżku chorując. Dziś już lepiej, najprawdopodobniej dopiero w środę wracam do szkoły. Mam pomysł na kolejny post a mianowicie wynagrodzę to Wam w sposób taki, że jutro dodam kolejny wpis o tematyce : " Parę faktów o mnie". Wpis będzie krótki i zwięzły. Ma on przedstawić najważniejsze informacje o mnie, które może Was zainteresują. Już niedługo zbliża się wigilia klasowa, niby zwykłe wydarzenie, jednak wiem co dostanę i bardzo się cieszę. Będzie to płyta mojego idola, otrzymam ją przez Bartka KLIK . I can't wait! Muszę leżeć,także mam dużo czasu aby przygotować post na jutro. A więc do zobaczenia jutro. Pozdrawiam i przepraszam.

2 komentarze:

  1. No problemy z netem bywają ciekawa :) Ciekawe ile z tych faktów będę już znał :)
    Buziaki :)
    Bartek

    http://bmikolphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Urodzinki! Urodzinki

    OdpowiedzUsuń