sobota, 20 grudnia 2014

Ćwiczenia.

Witam. Dzisiaj piszę w temacie ćwiczeń. Sama testowałam wiele ćwiczeń : Miley Cyrus- Sexy Legs , Ewa Chodakowska ( kojarzycie na pewno ) oraz wiele różnych mniej znaczących ćwiczeń. Byłam skłonna miksować je wszystkie i ułożyć swój zestaw. W każdym razie efekty były? no były. Jednak kosztem czasu. Post ma na celu powiedzieć Wam, że brak czasu to nie wymówka na to aby nie ćwiczyć. Wiele osób mówi stosuję tylko dietę bo nie mam czasu na ćwiczenia . Jak to? Wystarczy dobrze poszukać, podpytać parę osób i idzie znależć coś prostego , coś co nie naraża naszego czasu, zdrowia itd . Moim dzisiejszym głównym tematem będzie Mel B. Pewnie się spodziewaliście tej osoby. Niedosyć, że z nią ćwiczyć z ogromnymi efektami, ale i do tego w jedyne 10 minut. Nie wierzycie? Sprawdzcie . Pod postem dam Was linki do niej. Sposobały mi się z nią o tyle ćwiczenia, że nie musze ćwiczyć " na wszystko" lecz na te partie ciała jakie JA chcę. Ja wybrałam trening nóg, pośladków oraz brzuch . Każde z nich trwa 10 minut. Także ćwiczenia w 30 minut z ogromnymi efektami. Według mnie to strasznie mało. Jest również taka możliwość, że jeśli ktoś nie ma czasu i szybszym tempie dotrze do celu super brzucha, może wybrać możliwość ABS wtedy ćwiczenia trwają pomiędzy 8 a 9 minutami. Zachęcam też do ćwiczenia z E. Chodakowską oraz Sexy Legs. Efekty również wspaniałe. Dam wam linki i sami zobaczycie , że to nie potrzeba wiele czasu. To nie jest żadna wymówka. A po określonym czasie zobaczycie różnicę i będziecie zadowoleni . Dzisiejszy post był w tematyce : ĆWICZENIA. Osobiście ćwiczę z Mel B . Mam zamiar informować Was o moich efektach. Przypominam, że zanim zaczniesz ćwiczyć zabierz się za porządną rozgrzewkę, w ten sposób jest mniejsza szansa abyś uległ/a kontuzji. Rozgrzewka powinna trwać 15+ min . Do zobaczenia i zapraszam do testowania. Być może następny post będzie jeszcze przed wigilią . LINKI : Miley Cyrus Sexy Legs : KLIK Mel B brzuch KLIK Mel B trening nóg: KLIK Mel B cardio : KLIK Mel B pośladki : KLIK Mel B ABS : KLIK Mel B trening całego ciała : KLIK Mel B ćwiczenia rozciągające i rozluźniające : KLIK Mel B trening klatki piersiowej : KLIK Mel B trening ramion : KLIK Mel B rozgrzewka : KLIK
Jeśli ćwiczysz to trzymam kciuki. Jeśli nie to nigdy nie jest za późno aby zacząć. Zacznij ćwiczyć, dbaj o siebie.

10 komentarzy:

  1. Ładny brzuszek :)

    http://bmikolphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) Z miłą chęcia wpadnę ;)

      Usuń
  2. Ah ja ćwiczę karate xd
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja bym chciała tak wyglądać ... Muszę się za siebie wziąć :) Gratuluje efektów !
    domisbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to dopiero początek , mam nadzieję że bedzie coraz lepiej ! :) Powodzenia ;)

      Usuń
  4. Boże Narodzenie wkrótce, więc życzę Ci szczerze
    Ciepłych chwil w rodzinie w Wigilijną Wieczerzę.
    Wszystko w złocie, zieleni, czerwieni,
    Niech Nowy Rok będzie pełen nadziei.
    By spełniło się choć jedno z Twoich marzeń
    Dużo szczęścia i niezapomnianych wrażeń!
    Życzy: Daria z bloga duskaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń