sobota, 22 listopada 2014

http://www.youtube.com/watch?v=MrtBVHIAP_Y

No więc witam. Zacznijmy od tego, że dziś została odwołana sesja, a więc nie ma żadnych materiałów...niestety. Ale może w tygodniu jak się to ogarnie to od razu wrzucam. Także obiecałam że post będzie co sobotę, a raczej co WEEKEND, czyli w każdy weekend sobota,bądź niedziela będą nowe rzeczy u mnie. Na razie jak widać wywiązuję się z umowy, no ale zobaczymy jak pójdzie mi dalej. Trzymajcie kciuki za Vicy . Ogólnie pogoda u mnie się strasznie zepsuła, może nie pada , nie ma śniegu itd, ale jest totalnie przygnębiająca, nudna, zamulająca po prostu taka szara i okropna. Także po części dobrze że sesja została odwołana, bo w tak tragicznej pogodzie i w takim mrozie nie jestem pewna czy udało by się coś dobrego wykonać. Niby nie mam zdjęć ze sesji ale to nic ! Wczoraj razem z Pauliną coś porobiłyśmy, nie jest to jakieś " seszyn profeszyn" ale możecie zobaczyć jak się świetnie bawiłyśmy, nie zabrakło śmiechu, przebieranek,malowania się po prostu cudowniee. Aktualnie pisząc ten post siedzę i tak kombinuję co na wieczór . Teraz tak myślę i zdałam sobie sprawę , że pisząc tu na blogu już się tak nie stresuję to tu to tam, piszę bo piszę. I o to chodzi w moim blogu. Nie będę Wam pisała o tym jaka jestem profesjonalna haha bo nie jestem. Będę tu pisała o tym jak spędzam czas, co mi się miłego przytrafiło. Wy dzielcie się takimi samymi wydarzeniami ze mną w komentarzach. Podawajcie swoje blogi , nie ważne o czym są. Chętnie poczytam czy tam pooglądam. No na dziś to chyba kończę z tymi wypocinami, nie będę się produkować skoro nie mam żadnego materiału. Jak coś będzie od razu dodaje i wypowiem się więcej na ten temat. A teraz dziękuję jeśli ktoś z Was przeczytał moje wypociny, pozdrawiam oraz miłego weekendu . Do zobaczenia.
                                                                                                                             
                                                                                                                                  ~Vicy

  



Drugie zdjęcie jest wykonane przez mojego fotografa: http://www.bmikolphotography.blogspot.com/



                                                                                                 

8 komentarzy:

  1. Odnoście III zdjęcia, to w przyszłości może wrzucę cos do siebie na bloga też z tej sesyjki :) Na razie dodałem inny post z Twoimi zdjęciami u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włosy! :)

    Zapraszam serdecznie do siebie: http://melladonna.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  3. super foty:)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! Z miłą chęcią wpadnę :)

      Usuń
  4. A masz jakiś cel, jeśli chodzi o liczbę obserwatorów? Skąd pomysł na bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogółem jak wiadomo początkowym celem było, aby w ogóle ta liczba obserwatorów rosła. Gdy zauważyłam , że wzrasta moim marzeniem było mieć min. 1000. Jak widać zostało tylko nie całe 100 .

      Jeśli chodzi o osobę , którę mnie obserwują poprzez kliknięcie. Tak na prawdę nie zależy mi. Jest wiele osób , które czytają jakieś blogi, jednak czy muszą je obserwować? To się z tym nie wiąże , wole żeby ludzie go czytali, coś wynosili, wchodzili częściej. Niż tak na prawdę klikneli zaobserwuj i olali go totalnie. Mój pomysł na bloga tak na początku z moich sesji . Ogółem miał to być blog tylko o tym jak wychodzę na zdjęciach. Stwierdziłam że to się zrobi nudne, muszę coś tu pisać. A więc wpadłam na pomysł , że bedę szukać fajnych stylizacji pokazywać Wam, mówiła o tym jak ćwicze o rezultatach . Ogółem blog jest i modowy i zdjęciowy (jakkolwiek to nazwać) ale również o zdrowym stylu życia. Głównie dla dziewczyn . :)

      Usuń
    2. Fajnie :) A myślałaś o tym by dodać do tego bloga również recenzje kosmetyków, książek, filmów itp.??
      Co do obserwowania, to wiesz... ja klikam tylko wtedy, gdy chcę czytać posty i komentować. Jako obserwatora nic mnie nie omija :)

      Usuń